مپندار که خفته ام

آه مگذار
دستان من آن
اعتمادی كه به دستان تو دارد
به فراموشیها بسپارد
.

آه مگذار
كه مرغان سپید دستت،
دست پر مهر مرا سرد و تهی بگذارد

من چه میگویم ، آه
...
با تو اكنون چه فراموشیها ،
با من اكنون چه نشستنها ، خاموشیهاست

تو مپندار
كه خاموشی من
هست برهان فراموشی من

user_wall_10471729

آه مگذار دستان من آن اعتمادی كه به دستان تو دارد به فراموشیها بسپارد. آه مگذار كه مرغان سپید دستت، دست پر مهر مرا سرد و تهی بگذارد من چه میگویم ، آه .. با تو اكنون چه فراموشیها ، با من اكنون چه نشستنها ، خاموشیهاست تو مپندار كه خاموشی من هست برهان فراموشی من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,ساعت | 22:32 نویسنده | goddess |